Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Natalia35 lubi Komentarz

    ."Wbrew temu, co mówisz, nie mam z tobą żadnego problemu. Nie ma jedynie mojej akceptacji dla niektórych zachowań." - A kto to jest Ostafiński? Nikt nie potrzebuje twojej akceptacji. To czy coś akceptujesz czy nie jest twoją prywatną sprawą. Ludzie nie akceptują ciebie i jakoś nie dostosowujesz się do ich oczekiwań. Dlaczego więc niby oczekujesz że inni będą do ciebie się dostosowywać. Bo zawodnik jest osobą publiczną? Ty też jesteś osobą publiczną.

  • Natalia35 otrzymał srebrny medal w kategorii Promotor Dnia

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Qtafiński złamany qtasie czy rodzina już wie że jesteś złamanym qtasem od którego wali na kilometr ślizgi darku nie odrożniający biegunki od zaparcia

  • Natalia35 lubi Komentarz

    W moich oczach jest pan nędznym gadem, omyłkowo tylko nazywanym człowiekiem" „Barbarzyństwo, jakim Pan się wykazuje, jest biegunowo odległe od regulaminu tego portalu. Doprowadził pan dział żużlowy do upodlenia. Wie Pan, że nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które mogłyby dostatecznie obelżywie określić Pańskie postępowanie bydlaku . Ten post będę wklejać pod każdymi twoimi wymiocinami glutojadzie . Ślizgi Darek Patomorfolog nie rozróżnia biegunki od zaparcia (z tąd) według Darka taki smród na forum hehe poprawnie stąd amebo dziennikarska .Usuń się qtasie z tego portalu .

  • Natalia35 lubi Komentarz

    ostaf ty gamoniu!!!

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Osrafiński - Pan nikt:d

  • Natalia35 lubi Komentarz

    No i mamy rozpoczęcie tygodnia, w tym tygodniu na tapecie Janowski, w przyszłym Drabik, w następnym bracia Pawliccy i zaczynamy zabawę od nowa. Żenada, brak słów.

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Ostaf-Zostaw! mam nadzieję, że odpowiesz przed sądem za nękanie!

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Natalia35 otrzymał brązowy medal w kategorii Promotor Dnia

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Natalia35 lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Natalia35 napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Panie Marku, przeciez jeszcze w tym roku wszyscy pisali artykuły ze tylko dzięki Zmarzlikowi wygraliśmy srebrny medal. No to teraz sie wszyscy obudza........ Po co wam inni zawodnicy w kadrze skoro to tylko Zmarzlik wygral tenbmedal. To niech w tym roku jedzie sam i zobaczymy czy tez bedzie medal. A wogole jakim prawem Pan Cieślak chce decydowac komu kibicuja inni zawodnicy.... To co juz nie mamy prawa kibicowac Janowskiemu czy tez innemu zawodnikowi, bo Panu sie tak podoba... To jest wlasnie chore podejscie do sytuacji.

  • Natalia35 napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Przeciez jeszcze w tym roku wszyscy pisali artykuły ze tylko dzięki Zmarzlikowi wygraliśmy srebrny medal. No to teraz sie wszyscy obudza........ Po co wam inni zawodnicy w kadrze skoro to tylko Zmarzlik wygral ten medal. To niech w tym roku jedzie sam i zobaczymy czy tez bedzie medal. . To jest wlasnie chore podejscie do sytuacji.

  • Natalia35 napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Panie Marku, przeciez jeszcze w tym roku wszyscy pisali artykuły ze tylko dzięki Zmarzlikowi wygraliśmy srebrny medal. No to teraz sie wszyscy obudza........ Po co wam inni zawodnicy w kadrze skoro to tylko Zmarzlik wygral tennmedal. To niech w tym roku jedzie sam i zobaczymy czy tez bedzie medal. A wogole jakim prawem Pan Cieślak chce decydowac komu kibicuja inni zawodnicy.... Ti co juz nie mamy prawa kibicowac Janowskiemu czy tez innemu zawodnikowi, bo Panu sie tak podoba... To jest wlasnie chore podejscue do sytuacji.

  • Natalia35 lubi Komentarz

    A w kadrze nie ma już miejsca dla Marka Cieślaka. Panowie marynarkowi, ile jeszcze?

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.